Leden MR
De leden van de MR stellen zich graag aan u voor!
Anke Binnenhei
Mijn naam is Anke Binnenhei en ik ben fulltime leerkracht in groep 8. Ik ben werkzaam als leerkracht op SBO De Windroos – Lindenholt sinds 2011. Ik heb de afgelopen jaren in de bovenbouw groepen gewerkt (groep 7 of 8). Verder ben ik samen met een collega de rekencoördinator op onze school, waarin ik de zorg draag voor het verbeteren en waarborgen van ons rekenonderwijs. Daarnaast ben ik contactpersoon vanuit de Algemene Onderwijs Bond (AOB) naar mijn collega’s omdat ik mij bezighoud met actuele zaken rondom cao.
Met ingang van augustus 2015 ben ik lid geworden van de MR omdat ik me graag wil verdiepen in het beleid binnen onze school. Ik wil samen met ouders meedenken, adviseren en een kritische blik werpen op beleidszaken en de belangen van de leerlingen en mijn collega's behartigen. Ik houd me graag bezig met actuele ontwikkelingen in het onderwijs en wil met mijn MR-lidmaatschap een bijdrage leveren aan onze schoolontwikkeling.
Mariëlle Hopman
Mijn naam is Mariëlle Hopman en ik ben kwaliteit coördinator op de Windroos. Ik werk al bijna 25 jaar in het speciaal basisonderwijs, de eerste jaren als leerkracht van diverse groepen en de laatste jaren als intern begeleider/ kwaliteitscoördinator. Ik vind het fijn om met collega’s samen te werken en samen te zorgen dat we aan de onderwijs/ begeleidingsbehoeften van onze leerlingen voldoen. Ik ben ook betrokken bij de inhoudelijke kant van het onderwijs als leer coördinator en samen met collega’s zit ik bijvoorbeeld in de vakgroep rekenen. Wij houden ons bezig met het verbeteren en waarborgen van ons rekenonderwijs.
Met ingang van augustus 2024 ben ik lid geworden van de MR. Vanuit mijn functie als kwaliteitscoördinator ben ik al betrokken bij het beleid binnen onze school en ik vind het ook interessant dit met ouders te delen. Samen kritisch kijken naar beleidszaken, ontwikkelingen en de belangen van de leerlingen en collega’s. Ik wil met mijn MR-lidmaatschap een (extra) bijdrage leveren aan onze schoolontwikkeling.